domingo, 13 de febrero de 2011

Canon de Pachebel; arranjament per a viola, flauta travessera, percussió i petita percussió ;)


treball




cascabels


metalòfon gran





metalòfon menut




metalòfon de colors





flauta de bec, flautí, flauta travessera (en aquest cas interpretem música amb aquesta última)




viola



metalòfon de colors






triangle


cròtals





Campanes de colors



Aquesta és una activitat grupal com a cloenda d´aquesta materia que vam realitzar quatre alumnes de magisteri de la UV (Miguel Ángel Benlloch, Sara Gregori, Mª Isabel López i Esther Sanz) a l´assignatura Didàctica de la Música, impartida per Paco Medina.

Consistia en musicar un fragment musical conegut o creat "de la nada" i adaptar-lo a instruments propis de l´aula (com els de petita percussió o els metalòfons). El resultat, després d´haver escollit la famosa melodia del Canon de Pachelbel, és aquest:


http://www.youtube.com/watch?v=ZmwRz5atiB0


Ens ho varem passar molt bé preparant aquest treball, que sembla que no, però coordinar tots els instruments utilitzats era tot un repte que algun ratet que altre ens ha costat (tant per la sonoritat, com per la temporalització de la melodia, respectant l´entrada de cadascun dels instruments predominants en cada moment. . . ).

Esperem us agrade escoltar-nos al youtube (hem rebut més visites de les que esperaven, tan de bo continuaren!), per la nostra banda, nosaltres hem publicat aquest treball amb moltíssima il.lusió perquè, aficionats, professionals de la música, docents, futurs mestres o simpatitzants tingueu l´oportunitat de compartir aquest xicotet projecte musical, que tants bons fruits ens ha proporcionat amb nosaltres.


Com deia Nietzsche: Sense música, la vida seria un error.


Així doncs, a gaudir d´ella, MÚSICA, PER SEMPRE!









2 comentarios:

  1. Un orgull de participar-hi!

    Un treball fet amb molt de seny!

    Mibena ;)

    ResponderEliminar
  2. Així és director, així és ;)

    un treball eficient que ens ha proporcionat moltes satisfaccions professionals en l´àmbit musical.

    com resa la veu anglesa, la qüestió és anar fent step by step, pas a pas per continuar avançant en aquesta tasca que nosaltres denominem com a procés d´ensenyament-aprenentatge ;)

    p.d. desde el departament de llengua anglesa de primer cicle de primària, reivindiquem a la direcció del centre més subvencions econòmiques per poder obtindre més material per impartir la nostra tasca de transmissió d´una segona llengua, com ho arreglarem? ¡"Esto está claro!" :P ;)

    ResponderEliminar